Davud_moms Merhaba canım anneler. Doğum yaptim bende ve doğum yapan annelere bir sorum vardı korse kullanan anneler hangi korse kullandınız ve bedeninizi nasıl seçtiniz yardımcı olur musunuz lütfen❤️
Aslancikk Davud_moms doğum yapalı otuz altı gün oldu..dördüncü gün giymeye başladım ..ben yamunanin termal taytini kullanıyorum..bayağı memnunum..hem kilo verdim hem vucutu toparladı..tavsiye ederim canım