Elda 47 günlüğüz . Gece gayet güzel uyuyan bebeğim gündüz toplamda 1-2 saat anca uyuyor o da kesil kesik. Zararlı bir şey mi bu bebeği kötü etkiler mi yaşayan var mı🤭🤔
Mehtapsercee Elda ben yaşıyorum canım aynıyız bizde 47 günlüğüz gündüz doğru düzgün hiç uyumuyo gecede böyle çare bulamadın 🤦🏽♀️