Rumeysa34 Kızlar 3 aydır evimden ayrıyım eşim göreve gitmeden önce memlekete getirmişti görev dönüşü beni alacakken giriş çıkış yasağı geldi İstanbul’da ikamet ediyorum 18 nisan sonrası açılır mı acaba tahminlerinizi alabilir miyim ben evimi çok özledimm 😔
AryamH Rumeysa34 valilikten izinle gidebilirsin ikamet belgenle. Haberler gordum ikamet belgesi olanlar gecebiliyordu
Alyaduru Rumeysa34 yaaa 🤯 benim eşimde görevde bende ailemin yanına gelmiştim 16 sında bitiyor bizim de bende izin alıp döneriz diye planlamıştım😭
Rumeysa34 Alyaduru ah canım keşke olsa e devletten başvuruda bulundum keza eşimde öyle başvurunuz kabul edilemedi diye mesaj geldi her ikimize de İnşaAllah açıl yani sadece özel araçlar açılsa bile yeter vallahi 4 ay olacak evime gitmek istiyorum
Elifhanim Nisan 20 ye kadr izinler kapali bnde esimden ayriyim suan gorev geregi umarm br an once bu illet biterde herkes sevdigine kavusur ayri gayri olmuyor
Elifhanim Rumeysa34 askerler icin degl genel olarak acil durum olmadgi surece sehirrler arasi giris cikislar kapali
Alyaduru Rumeysa34 bekliyecez yapacak bişey yok 16 sına kadar belli yeni emir gelir diye Ümit ediyorum
Rumeysa34 Alyaduru yunanistan sınır kapısındaydı şimdi istanbula döndü alemdağ görev yerimiz canım senin eşin de mi asker