aysegulcakir Merhaba hanımlar bilginize ihtiyacım var. Bebeğim 2 aylık her gogsumude 5er dakika emiyo bu aralar doktora sordum ve çekimi kuvvetlendigi içindir dedi kilo alımıda gayet iyi. Kısa emdiği için sizce emzirdikten sonra sutu mu sağmalı mıyım mastit vs olmaktan korkuyorum ne dersjniz?