birkediannesi Benim kızımda aynıydı emdikçe gaz çıkarmayı öğrendi emmek beyinde sindirim için gerekli aktivitenin başlamasını sağlıyor. Tükürük üretimi diyelim.. çnkü sindirim ağızda başlıyor. Emmeyi kesip ıkınması normal.. tokken Aç gibi emmek istemesi de bu sebeple :) Biz de sarılık yoktu 2 saatte 1 ,60cc emziriyordum yani 8 dak bir göğüs 8 dak diğer göğüs, yüzde 70 ini ilk 5 dakikada alıyor olduğunu söylüyordu emzirme koçum. Sanırım sarılık sebebiyle yarım saate düştü beslenme süresi. Siz en iyisi bir göğsü Vermeyip 2 saat sonunda sağın 30 cc ve üzeri gelirse endişe etmeyin gerekeni alıyor demektir. Ter bezleri henüz çalışmıyor banyo yapmakta rahatlatacak. Zeytinyağ vs 3 Gün hala kakasını yapamıyorsa verilen öneriler. En önemli şey sizin ne yadiğiniz ne içtiğiniz. Gaz yapn ve intölerans olan şeylerden uzak durmak ki çoğu kişi intöleranslarının farkında olmayabiliyor örneğin market yoğurdu yiyemez veya laktozlu süt içemezler( sütte ki doğal şeker)