Adakusumm [bilinmeyen] ben karşıyakada yılmaz bay a götürüyorum benim çocukluk doktorum da kendisiydi çok memnunuz tavsiye ederim
Zuzu [bilinmeyen] bi önceki posta da yazmıştım canım.Mono sağlık Dilek hnm gidebilirsin biz çok memnunuz