Gamzeadar Bebeğim 3.5 aylık 2-3 gündür uykudan uyanınca mutlu 10-15 dk geçiyor bi gülüyor bi ağlıyor ama böyle bağırarak bi sinirleniyorbi yeri mi agrıyor yada başka bi sıkıntısı mı var anlayamadık. Aranızda aynı durumu yaşayan yada yaşamış olan var mı.
fatimas27 Gamzeadar canim benim kzim da oyle arada sinirleniyor gaz sorunumuz da yok bebekler kendini tanimaya basladikca ciglik atarlarmis ondandrir canim
Eseren Gamzeadar gaz olabilir canim gaz masaji yap bide yuz ustu yatirip sirtini ovalayabilirsin benim oglum cok sever ole yaptim rahatlio ayaklarini bisiklte suruo gibi yap spir yaptir
Gamzeadar Omerberat gaz sancımız bittimiş gibi eskisi gibi değil yani. Aniden bağırıyor bişeyden sıkılmış gibi
Gamzeadar fatimas27 çığlığı atınca benim Ki mutsuz ağlamakla ağlamamak arasında gibi sizin de öyle Li peki çığlık atınca
fatimas27 Gamzeadar evet canim aynen oyle sorum yok hatta esimle gulusup egleniyoruz kendi sesini tanimaya calisyor.Bugunler de de elini farkeder agzina goturur ellerini gözünün onune getiirir normal canim
Bebegimcanim Gamzeadar bence de gaz olabilir ne yazıkki bende gazı bitti diye damlasını vermeyim demiştim sancıdan emmeyi bile bırakmaya kalkışmıştı:( ayaklarını sıcak su torbası tutun bakalım belki rahatlar
Gamzeadar Gaz sancısını ilk 2 ay çok çektik onu biliyorum. Şu an uyandıktan sonra 25-30 dk neşesi yerinde sonra birden bağırıp ağlamaya başlıyor. Sürekli salyası akıyor ama diş çıkarmak için erken diye düşünüyorum. Çok huysuzlaştı niye bilmiyorum