Pamukseker_Annesi Bebegim 10 aylik iki alt disi çıktı ön iki dis çikacak diye beklerken iki yan kesici disler çıktı normal mi acaba bi dis doktoruna gotursemmi?
gvnkbr Pamukseker_Annesi bende 2 gündür bunu düşünüyorum 5aylik hiç diş yok ama yanlar kabarmış kıpkırmızı bende beklim ☝️
Toprakbey Pamukseker_Annesi dislerin çıkma sırası olmazmış canım. Bizimkininde ilk alt on kesiciler sonra ust yan kesiciler çıktı