Melek36 Mom0870 sağlık ocakları akşam herkes çıkınca dezenfekte ediliyormuş ekipler tarafından hergün. Bize hemşire sabah ilk saate gelin zaten dezenfekteli olduğu için kimse yokken gelirseniz birşey olmaz dedi. Biz de öyle gittik. Bizden başka da kimse yoktu içeride. Bebeğimi de yaptırmadan kucağımda yaptırttım aşısını. Siz de öyle erkenden gidin.
Mom0870 Melek36 ben geç gittim ama arabamda yaptırdım yine de hemşirenin üstü başından bile kıllandım 🤦🏻♀️
babyandmomy Menessam21 nasıl yani 2 ay aşısı var bizimde e bu 3 ayı geçse 2 aylık aşısını tekrar yapıyorlar mg ki kesinlikle gitme dedi
Menessam21 babyandmomy ben de sordum aynısını doktor gecikmesinin bir korkusu yok dedi.2 yaşına kadar hepsi vurulmalı sadece.Ayı ayına uymamasının bir sorun olmiycağını söyledi
babyandmomy Menessam21 hımm çok iyi o zaman bende öyle yaparım 2 ay aşısı vardı bizimde çok korkuyordum teşekkür ederim🤗
Omer_Asaf81 Menessam21 uzmanlar tvde israrla zamaninda yaptirin diyor ne yaoacagimizi sasirdik bizimde bu ayin sonunda 6.ay asimiz var
Menessam21 Omer_Asaf81 vallaha öyle.Şu aşılar bitseydi de bi ohh çekseydik.Bizimkisi 4 ayına kadar ayında vuruldu.Son iki aşısı çok kaydı.Gecikmesinden endişeliyim ama işte doktorumuz endişeye gerek yok diyor.Çok çok iyi bir doktor olmasa dinlemem de gerçekten işinde çok başarılı
Feslegen Mom0870 bizim de 2. Ay asimiz haftaya. Dün eşim sordu, saat verip çağırıyorlarmis asi çocuklarını. Sabah erken saate aldik, gideceğiz. siz de onlar da önlem aldıktan sonra sorun olacağını düşünmüyorum, içinizi ferah tutun lütfen.
Portakal Mom0870 siz sağlık ocağını dert ediyorsunuz biz hastanede yaptırıyoruz 1 yaş aşısını ve 4 saat gözlem altında tutuluyo düşündükce kafayı yiyorum Allah yardımcımız olsun
Alyazeynep Hemsire benide aradı sadece bebekleri ve hamileleri aldiklarini soyledi gercekten de öyleydi gittigimizde diger hastaları hep kapidan gönderiyorlardı esimi bile almadılar içeri aşı herkesi sırasıyla aliyorlardi cok iyiydi