Egeninannesii bende 3 ay once spinal yaptım dikisim iyileşene kadar agriyordu bi 10 15 gune cok ağrıyordu 40 imdan sonra rahat rahat emziriyordum diye bel agrim artik kalmadi cunku dikisler iyilesmedigi zaman kambur yuruyordum ondan agriyordu emzirdigim zaman da bazen kambur emziriyordum o zmn da agriyordu ama simdi cok sukur hic biseyim yok