Kızlar 18 aydan önce psikolojik olarak başlanmaması gerktigini ve bebegin rahatca merdven inip çıkmaya zıplamaya başlamadn ordaki kasların gelişmeden başlanmaması gerektigini biliyorum bu konuyu çok araştırdım ama kızım iki üç gündür bana çişini kakasını yaptıgında söylemeye başladı yani çişini kakasını yapıyor poposunu tutuyor eee çiş falan diyor yüzünü buruşturuyor 😂bakıyorum bezine getçektende yapmış oluyor yani çiş kaka yaptıgını hissediyor ve hep söylüyor bana kaç gündür sorum şu acaba çocuk bana hazır oldugunu mu söylüyor bu egitim için çünkü ona lazımlık aldık anlattık sen büyüyünce çişini kakasını anneye söyliceksin bezini kullanmicagız artık büyüyeceksin falan dedik şimdi bana her seferinde haber veriyor yaptıgında gösteriyor hep eliyle bu dönemde evdeyken acaba başlasam mı erken dönemde başlayanlar varmı tuvalet egitimine ??onu zorlamak istemiyorum asla