Eğer çalışansanız emzirme ödeneği SGK tarafından verilir. Onun için de sistemde göremiyorsanız SGK çağrı merkezi 170 i arayın. Eğer Doğum yardımı 300 /400/600 tl hakkında Bilgi almak isterseniz e devlet otomasyonu üzerinden göremezseniz 144 ten destek alınız 😉