Arkadaşlar bebeğim 7 buçuk aylık günde üç kere ek gıda alıyor aralarda emziriyorum. Ama bı yandan da sezeryandan kalma göbeğimi eritmek istiyorum. Acaba detoks suyu falan kullanamazliyiz yada emziren annelerin diyet listesi varmı nasıl beslendiği den bahsetmek isteyenler yorumlarınız bekliyorum☺️ amacım aslında diyette değil ama şu evde kaldığımız günlerde iyice zivanadan çıktık pilavlar makarnalar ekmekler tatlılar buna bı dur demek lazım bence