Tospikto [silindi] ac kalmasindansa biberon ile doyurmak mantikli geliyor anne sutu aliyor en azindan.alisirsada yapicak birsey yok yeter ki doysun ac olmasin.
Tospikto [silindi] ama ayni Zamanda gogsumu de veriyorim unutmasin diye belki zamanla alir gogsumuzu sagmayiz bizde
gmzsvm [silindi] bende 3 ay önde doğum yaptım göğüs çatlakların yüzünden emziremedim ve sağıp biberonla vermiştim 3-4 hafta kadar ama sonra mememi aldı.bir problem olmadı bende .ilk zamanlar benimde öyle saatlerce memede kalıyordu