nzlkc Mak-busem1 benim bebeğim 5 aylık şimdiden heyecanlıyım 6. Ayda ek gıdaya başlayacağım için. 6. Ayda sadece tadım yapılmıyor mu? Postunuzu görünce merak ettim.
babymilax Mak-busem1 yumurta sarısı, labne, keçiboynuzu özü, köy peyniri, çeçil peyniri, 1-2 tane bebek ekmeği bazen ekmek içine tereyağı sürüp veriyorum bizim kahvaltılarımız böyle oluyor genellikle
Sumre0681_ Mak-busem1 yumurta sarısı bir iki kaşık yoğurt ve kendi yaptığım lor peynirini karıştırıyorum. Öncesi ya da sonrasında da pekmez veriyorum
Nazannazan Mak-busem1 tama yakin yumurta sarisi, avokado, ev yapimi lor peyniri. Bazende bebe biskuvisini kayisi haslayip suyuyla islatiyorum o sekilde yine diger saydiklarimla beraber veriyorum. Bazende irmik suda pisiriyorum icine lor uzum pekmezi tereyagi yumurta sarisi pekmez muz karistiriyorum. Bu cocuk ac kitabindan ve acikinca yer kitabindan tariflerdende yapiyorum