Arkadaşlar 4 buçuk aylık Ikizlerim var birisi sürekli mama değiştirmek istiyor doğduğundan beri bebelac kullanıyorduk beğenmeyince aptamil aldık onu içiyordu bugün yine başladı içmemeye aç ama biberon verdiğim zaman çekiyor sonra eliyle ittiriyor yâda sıkıyor ağzıyla mama gelmesin diye çıldırmak üzereyim varmı basınıza böyle bir durum gelen