Bebeğim 3 ay 21 günlük 3.aya girdiğinden beri çocuğa haller oldu emzik emiyordu emmez oldu ,gece uykuları çok düzenliydi 2 kere kalkıyordu emmek için kendi kendine uyuyordu uyumaz oldu ,gündüz düzensizde uykuları şimdi 30 dk uyusa şükredilcem desteksiz uykuya dalamaz oldu kendi kendine uyutmaya çalışıyorum imkanı yok uyumuyor illa ya kucağımda ya ayağımda sallıcam tabi sallamayı bırakınca uyanması da cabası 🤦🏻♀️..Bu aylarda normal mi bu anlamadım neden böyle sizin bebekleriniz bu aylarda nasıl