Bende 10 gündür daha düzelemedim bende mi koronayım diyorum. Halsizlik baş ağrısı tad alma duyum azaldı günlerdir. Öksürük. Ama ateş yok birde 10 gün oldu kendi kendime toplarım herald şuara hepimiz panik olduk tedbiri elden bırakmamak lazım ama herşeye haliyle korkudan acaba korona mı gözüyle bakıyoruz. Dikkat et kendine canım malum hastalık mevsimi zaten bu aylar birde korona eklendi üzerine