Frgnery Bugğn oğkumun 4.ay aşısı var, hatırlayan yada yeni yaptıran varmı yan etkileri nelerdir, neye dikkat etmem gerekiyor😒 hasta olacak diye korkuorum, malum sebeplerden dolayıda bsy olsa götüremeyecegiz hastaneye 😒
Ikrazumra19 Frgnery degisir bebekten bebege aslinda bizde ates yapmisti sadece oda calpol verdim 4 saatte bir ertesi gune birsey kalmadi
Buss_07 Frgnery Bizde sadece huysuzluk oldu. Onun dışında ateş olmadı. Bacaklarına çok fazla dokunmamiza izin vermedi 2 gün sadece.
Frgnery Ikrazumra19 calpol yeterli gelir inş, paranox diye bi fitil verilmişti karma aşısında ama cesaret edipte kullanmadım hiç, onunla alakalı bi bilgnz varmı 🙄
Frgnery canparcam123 smdi bsy olsa götürebilecegimz yerde yok, oyuzden biraz korkuorum inş bsy olmaz 🙏
alchn Frgnery ben fitil kullandim gax icin vermişti bana 40 günlüktü oglum ortadan bölüp kullanmadım o kadar rahatlatmıştı ki hic sorun olmuyo ağrı kesici ateş durucu zaten kullan sakinca yok ama cok cagresiz kalinca demişti doktor ve cok kullanma
Frgnery Ikrazumra19 bende cesaret edemem canm büyük ihtimal, tek kullanmaya zorunlu bırakacak bsy olmasında, mecbur olacak bu aşı yapılacak bsy yok
simgecan Frgnery bebekten bebeğe göre değişiyor aşı reaksiyonları biz hiçbir sorun yaşamadık 2.ay aşısı devamı zaten bu
Ebo39 Frgnery biz bugun gittik saglik ocagina herkesi sirayla tek tek aliyorlar iceri bebegi soymadan tartiya koydu ustunu soymadan bacaklarini acti ve iki bagacina vurdu ustunu toplayamadan disari cikardilar :)) toplam 2 dk surdu ve ciktik insallah sorunsuz atlatiriz atesten korkarim bende :(
Frgnery Ebo39 bizde smdi geldk eve yaptrıp, bizide öle tek tek aldılar üzerini bile çıkarmadan yaptılar hemen, ne boy ne kilo ölçülemedik ama olsunn şu zamanlar bi gecsinde 😒 sıkıntısız ateşsiz atlatırız inş 😊