alchn bizde bugün 4. Ay aşısını yaptırdık. O kadar boştu ki sağlık ocağı. Çalışanlar oturmuş sohbet ediyordu. Koca sağlık ocağında 1 hasta gördüm sadece. Hiç Bebek falan yoktu. Ebemiz maskeliydi. Aşı olurkende tartarkende alt açma bezi serdim onuda attım çıkarken. Çok hızlıydık. Çıktıktan sonra arabaya binerken eşimde bende ellerimize kolonya sürdük. Eldiveni attım orda. Eve gelince tüm kıyafetler makineye, iyice temizlendik ve çocuğunda elini yüzünü kendi şampuanı ile yıkadım. Kilosuda bence iyi. Benim oğlum geçen ay 6100 gramdı bu ay 6400. Mama takviyesi yapabilirsin dedi. Ek gıda hakkında bir şey demedi. Ama hep ilk 6 ay sadece anne sütü su Bile verme diyordu. Kilosuna fazla takılmayın derim. Sağlıklı olması şişko bi Bebek olmasından daha iyi. Hiç kiloda almamış değil 500 gr almış :) 3. Aydan sonra kilo alımı düşer demişti bize ebe