Yigitoglum_2 evet paraben yüzünden bende vermicem biz de dün 4 ay aşısina gittik. Neden veriyoruz diye sordum rutin dedi. Kan tahlili yapılmadı düşüklük yok ek gıda almıyor. Benim de demir depolarim güzel. Demir anne sütüyle geçiyor. E o zaman neden veriyoruz? Dedim cevap siz bilirsiniz 🤦🏻♀️