Merhaba anneler. Size kendi oğlumun uykusundan bahsedip yorumlarınızı almak istiyorum.
5 aylık oğlum iki gündüz uykusu akşamüstü şekerleme yaparak gece 8 en geç 9 gibi gece uykusuna geçiyor. 11.30 12 gibi ben emziriyorum ve gece de 1 kere uyanıyor emmek için bazen 2. Sabah 6.30 7 gibi güne başlıyoruz. İlk uykusu genelde 2 saat ikincisi 45 dk 1 saat şekerlemesinide yarım saat yapıyor.
Uyku saatleri çok düzenli saatini şaşmıyor şimdilik. Bende uzun zamandır uyku eğitimi arayışı içerisndeyim. Kitaplar okudum danışmanları dinledim vs. Desteksiz uyusun istedim çünkü memede uyuyuveriyor.
Dün gece de denemek istedim ve rutinlerimizi uyguladım emzirdim uyucak gibiyken beşiğine yatırdım tabi bi afalladı biraz oynadı falan derken ufaktan başladı ağlamaya ben hep şş pat ve yatır kaldır yaptım yarım saat uğraştım daha fazla ağlamaya başladı ve bu aya kadar hiç kusmadığı bi şekilde kucağıma aldığımda ağız dolusu kustu yavrum. O anda kıyamadım pes ettim ve bıraktım. Eşimde ağladığını görünce sakin ve huzurlu bir bebeğimiz var ona kendi başına uyutmayı öğreticez derken ağlatarak ondan bişeyler götürmeyelim bırak dedi. Bende haklı buldum açıkçası. Vazgeçtim şimdilik rafa kaldırdım bu fikrimi. Benide uykusuz bırakan bir bebek değil. Siz olsanız ne yapardınız?