Kızlar bebeğim 50 günlük doğduğundan beri sadece emziriyorum ama sanki doymuyormuş gibi hissediyorum bazen. İlk doğduğu hafta sarılığı yükselmişti yatırdık sonra sütüm ilk başlara göre arttı tabi ama hala doymuyormuş gibi geliyo 2 saatte bir emziriyorum süt yapan seylerden tüketiyorum. Kilo takibinede alındı kilo alması sınırdaymış o yüzden mama vermeye gerek yok dedi doktor. Ne yapmam gerekiyor sizce ek olarak mamada versem mi ?