Leyla Merhabalar. Bebegim 4 ay 12 günlük 2 gündür ishaldi. Bugun doktora görürdük kakada amip cikmis ve karaciğer enzimleri yüksek cikmis biraz. Aşırı titiz davraniyorum halbuki. Bebeginde bu sekilde amip görülen oldu mu nasl bir yol izlediniz? Bilgisi olanlar nolur yardim edin.
Panikanne Leyla bizde de var ne yazık ki ve daha 49 gucluyuz ilaç verdi kullanıyoruz ınsallah geçer 😔
Ezgiderin Leyla başka bir yerde daha tahlil yaptırın bazen yanlışlık yapıyorlar bizde de ilk var dediler sonra başka yere gittik çıkmadı
Elif7781 Leyla anne sutu veriyorsanız siz gediğinize icdiginize dikkat edin öncelikle bi de benim oğlan da da oldu sonrasın da el ayak hastalığı midir nedir ondan oldu tabi herkeste böyle olucak die bisey yok rabbim şifa versin size de
Leyla Ezgiderin Bi daha yaptirayim bari. Devlet hastanesinde yaptirmistim bide ozel e gotureyim bakim. Sagolun
eymeninannesibusra Bizde cuma günü gittik bizimde yeşil kaka vardı belirtileri saydım ates kusma yok iştahı iyi ishal ve ıspanak gibi yeşil kaka tahlili istedi 2saat bekledik yapmayınca doktor amip belirtileri dedi bi tane bağırsak antibiyotik ve probiyotik verdi kullanıyoruz ve yeşil kaka bitti çok şükür şimdi turuncu ve sarı parçalı düzeldi sayilir çok şükür bu arada 5ay3günlük oglum
Leyla eymeninannesibusra bizim de kusma ates yok sadece ishal ve yeşildi. Antibiyotik verdi doktor. Gecmis olsun size de
eymeninannesibusra Leyla sağolun sizdde geçmiş olsun sanırım genelde kusma ve ates olmuyo dedigim gibi bizde de olmadi
Leyla Sedaemiralp teşekkür ederim. Birden baslayan bi ishal oldu yesil renkli ishalden sebep karin ağrısı huzursuzluk oldu. Ilk iki gun geçmesini bekledim geçmeyince doktora gittik gaita testinden bakildi.
Leyla Panikanne aslinda su fln vermiyorum ben hiç banyo suyunu da basina ellerome döktüğüm suyu kaynatıyordum hep ama simdi bide komple kaynatcam. Cumartesi gunu de sumnet olmustu ikisi bir araya denk geldi cok ezildi oğlum:(
Umayduru Leyla el ayak hastaligi viral alakasi olmayan bir hastalik bu sularla gecen bir bakteri ilacinizi ihmal etmeden kullanin muhtemel flagy susp baslanmistir sulari kaynatin.gecer
Elif7781 Leyla bilmiyorum canim bu hastalığa ne sebep olur Onu da bilmiyorlar 1 hafta öncesin de kaka da çıkmıştı bizde ona bağladık öyle ilacı falan yok doktor fucidin krem verdi steril edip onu sürdük sabah akşam