4 gün sonra 3 aylık olucaz, 1 aydır ( sütümün az olduğundan dolayı ) meme+mama şeklinde gidiyoruz , son 2 gündür bebeğim mamayı çok istemiyor , mememi istiyor veriyorum sonra mamayı istemiyor ? doyuyor mu doymuyor mu anlayamıyorum , sütüm acaba yeterli mi gelmeye başladı ? bezimizi günde 4,5 kere dolduruluyoruz da