Mislina01 tadı kötü değil. Bebekler daha hassas oluyor .O dönemde sütümü de sağıyordum sütte veriyordum. Onun da etkisi var sanırım. Şimdi tekrar denesem belki içer. Bebeğimin laktoz intoleransı var iyileştiğini sanıp similac aldım sonra sma ama iyilesmemis tekrar özel mamaya döndüm. Bebeğim iyileşince similac a dönerim. Protein önemli bence anne sütünde 1.3 protein varken similac ta 1.7 protein var iyi bir oran