hilalndrnbtu
[bilinmeyen] bende en azından üç gün kullanayım ona göre doktora gideyim tekrardn diye düşündüm ama çocuğum perişan oldu resmen uyurken bile acı su gelip ağlayarak uyanıyor iyice. belki kullanıp aynı durumu yaşayan vardır diye sorayım dedim. tesekkür ederim yarın götüreyim tekrar doktora. bu ilacı kullanıp böyle bir etki gören yoksa aksam vermiyim ilacı diyorum bilemedim 😕