eylulb Kızlar böyle bi haber okudum ama ne kadar doğrudur bilmiyorum bir bakın isterseniz https://www.haberlerim.com.tr/gundem/her-aileye-500-800-tl-odeme-yapilacak-kaymakamliklardan-hemen-basvurun-616/
Deletedmom189 eylulb Yamur kızlar Google açık kapı yardım yazın yardım başvurusu sitesi çıkacak 2. Yada 3. Sırada eşinizin edevletten giriş yapın formda ilk yer vefa yardım 2. Diğer boşluk yerede bayram harçlığı yazın
zumramomm eylulb Dün Cumhurbaşkanı açıklama yaptı.ilcedeki kaymakamlıklari valiliklere başvurun ya da elektronik ortamdan başvurun ya da dilekçe yazın dedi.ama her önüne gelene değil bu yardımlar…
Evremmerve eylulb KAYNANAM yardım.veriyormuş diye okumam🤣 fazla kaynana postu açıldı galiba bu sıralar 🤪
eylulb Yamur Deletedmom189 Edaemekli 19401940 UmmSalih EJDERYAA zumramomm bilgibulutu E devletten her şeyi yaptım dediğiniz gibi başvura basınca teknik bir aksaklıkla yapılamadı diyor sizde de böyle mi acaba
EJDERYAA UmmSalih sen beceremedin sanırım devlet neden yardım etmemek için çırpınsın ? Hala şükretmeyi bilmiyorsunuz yani bu para kimine iyi gelecek kimine kötü ama şükür demeyi öğrenin devleti kötüleyip durmayın ya
bluem Teyzem kaymakamlikda calisiyor bu yardim o sekilde yapilmiyormus ama ihtiyc sahiplerinin ustune olan mal mulk maasa bakiliyor ona gre destek veriliyormus
19401940 Ben eşimden gıda ve temizliğe başvuru yaptım kendim den de bayram harçlığı için yaptım umarım sorun olmaz
zumramomm eylulb @Mucizemmmm51 Kvldn kızlar geri dönüş yapılıyormuş İzmir numaralı telefondan ariyorlarmis sigortalı olanlara yok,böyle bir başvuru da yok diye.ugrasmayin bostan yere..çalışmayanlar içinmiş eşiniz de dahil
bluem Kvldn e develtte acik kapi basvuru yazsin ordan bilgileri doldurun vefa kurulumu ne yaziyor onu secip ordan secenekler cikiyor basvru yapiysunuz