SeverusSnape 9 aylık kızım için atıştırmalık önerileriniz var mı? Paketli gıdalardan bahsediyorum. Cicibebe gibi ama tamamen sağlıklı ve mümkünse organik içerikli olanı. Yabancı marka atıştırmalıklar da olur. Önerilerinize açığım.
Ceren0109 SeverusSnape e bebekte çok güzel atıştırmalıklar var int sayfasından bi bak istersen canım pekmezli kurabiyeler bebek bisküvileri
SeverusSnape Ceren0109 çok teşekkürler, sizin denediğiniz ve bebeğinizin özellikle sevdiği var mı acaba? :)
[silindi] Alakasız ama bişey sormak istiyorum, muhallebi yaparken anne sütü veya formül mama katın deniyor, mama katarken toz halde mi katıyoruz yoksa yine mama içerkenki gibi sıcak suyla karıştırıp çalkalayıp öyle mi katıyoruz bilen var mı
SeverusSnape [silindi] muhallebisine hiç devam sütü katmadım ama toz halde de koysanız zaten muhallebi yaparken su ekleyeceksiniz. O birbirine karışacaktır diye düşünüyorum. Ekstra mamayı da sulandırmanıza gerek yok bence :)
tubaelif [silindi] ben 15 gün pirinç unu mama yaptım. Ebe muhallebi pişip ılıdıktan sonra 3 ölçek toz şekilde at karıstır demişti.