Merhaba.. 10 aylik bir kizim var. Yaklasik 1 haftadir geceleri surekli uyaniyor, susturmak zor olan aglama krizleri oluyor bazen anlayamiyorum.. gazi mi oluyor yoksa atak donemi mi.. buarada sutum baya gitti , ek gida ve mama olarak besleniyor. Mama verenler gunde kac kez veriyorsunuz? Ben toplamda 4 kez veriyorum, bazilari artik hic verme diyor ama ek gidayi tamamen doyacak kadar yemiyor ki😖 sizlerde durumlar nasil ??