Merhaba güzel anneler, 16 şubatta doğum yaptım iç dış çok dikişim vardı. Görünürde dikiş yerlerinde bir problem yok kapanmış hini duruyor ama iç dikiş yerinde bir gerilme var dış dikiş yeri de dokununca acıyor koronavirüs nedeniyle kontrole de gidemedim sizin dikişleriniz ne kadar sonra iyileşti acaba