Bodurtugce Benim kızım 2 aylık ve gündüz asla uyumuyor ve sürekli olarak ağlıyor. Sebebini bulamıyoruz. Bu beşikten alsak rahat eder mi çünkü uykusu var ve uyuyamıyor 5 dakika uyuyup kalkıyor
kucukelifyade Bodurtugce bencede almalısın kızım çıldırıyor uyku reddi yapıyor hamak beşik aldığımdan beri yatırıp gözlerini kapatıp uyutmaya çalışıyorum biraz direniyor ama eskisi Bi asla değil benimki daha çok zıplamasını sevdi onu kullanıyorum. Küçük daha düşmesinden korkma canım
Gamzeli03 Bende asla sallanmam diyen kesimden idim ama olmuyor sürekli uyanıyordu 3 ay 13 günlük beşiği de var ama ben bir tane de hamak beşik aldım svava netten bulabilirsiniz fiyatı da Uygun
Busrateo Bodurtugce hayır biraz derin olduğu için düşme sorunu olmuyor. Tabi büyüdükçe hareketlenince nasıl olur bilemem. Uykuya geçişi daha kolay oldu.
Bodurtugce kucukelifyade ise yarıyor değil mi yani çünkü artık oturup onunla ağlıyorum dayanamıyorum bu kadar aglamasına
kucukelifyade Bodurtugce her bebek farklıdır kuzum bana yaradı inşallah sanada yarar bir denemeni tavsiye ederim ellerinle tut beşiği umut zıplat illa susacaktır severse ben iplerinede oyuncak koydum