Defnos_20 Arkadaşlar merhaba 1.5 aylık kızım var ve ana kucağı almayı düşünüyorum önerebileceğiniz marka model varmı çok yüksek maliyetli olmayan şimdiden teşekkür ederim👍🏻
muzafferinannesi Defnos_20 merhaba ben joie sansa kullanıyorum ve çok memnunum e e bebek şubat indirimden almıştık elim ayağım oldu 4 aylığız halen severek yatıyor içinde