Furkansmomy Kızlar doktorum 3 aylık iğneyi önerdi ama yan etkisi çokmuş Emziriyorum da ne kullancam başka siz ne kullanıyosunuz?
JrEminJrbusra deletedmom4842 😂 40 ım çıkınca doktorum benide çağırdı hem kontrole hemde korunmadan konuşalım biraz dedi 😅 spiral fln bana göre değil dikişim bile tedirgin ediyor içimde bişe olması garip geliyo,,bizde siz gibi olcaz heralde 😂😂
EymeninnAnnesii Ben de burda bekliyim, kafamda deli sorular🤦🏻♀️ Pazar gunu kirkimiz cikiyor😅 eşim heyecanli ben tedirgin🤷🏻♀️
Feri Furkansmomy Geri çekilme ile ama çok da bişey yaptığımız söylenemez eşim bana bişey olacak diye korkuyor 😅😅
JrEminJrbusra HazalKeles taktırıken acıdı mı,,doktorumda bana takalım dicek kesin,,benim en korktuğum yöntem 🤦🏼♀️
Miraymenesa Ben doğumdan sonra 3 aylık iğne vuruldum adetten kesti 3 aydır adet görmüyorum doktora gittim olabilir dedi . Spiral düşünüyorum bende ama çevremden bir kaç kişi ilk çocuktan sonra takılırsa kısır yaparmış dedi böyle birşey duydunuz mu
DeryaEla Doktorum spiral onermedi ilk çocukve ikinciyi düşünüyorsak ondan sonra takalım dedi.çünkü iltihap enfeksiyon riski varmış yapışma olasılığı varmış ikinci çocuk düşündüğün zaman bunlar eğer olursa ugrasmayalim dedi.illaki olucak diye birsey yok tabi ama risk.hem çocuk olmasina engel bi durum olmasın diye.risk almadı.temiz temiz ikinciden sonra bakalım düşünüyorum spirali