Pusette uzun saatler kalması gelişimi açısından sağlıklı olmadığını okumuştum, bel, sırt, omurilik gelişimi açısından. Ben sadece bebek arabasında ve arabada kullanmıştım 3. aya kadar, kısa zaman dilimlerinde. Nacizane önerim puseti kaldırın ve kullanmayın. Ilk zamanlar belki alıştığı için zorlanır ama bi uyku metodu geliştirin uyuduğunda beşiğine alın, uyandığında tekrar aynı metotla uyutun. Umarım en kısa zamanda alışır 🥰 beşiğine alıp ninniler masallar okuyabilirsiniz faydası olabilir 😊