Deletedmom5447 korkutmak için söylemiyorum ama. Şu an kardeşim ve iş arkadaşları covid pozitif. Hemşireler. Kardeşimde bulantı ve sıtma nöbeti ile başladı. Ateş hiç olmadı.arkadaşında da yoğun sırt ağrısı bir hafta sonra da ateş görüldü. Yani her zaman ateş olacak diye bir durum yok ama ateş olmadan test yapmıyorlar. Şu an ailem karantina da onlara da yapılmadı mesela. İnşallah yoktur öyle bir durumunuz. Kardeşim ve arkadaşı şu an iyiler çok şükür hafif atlatıyorlar.