Eymenhatice Bu korona yüzünden uyuyamıyorum bile bebeğim uyuyor ben uyuyamıyorum ya eşim işten gelince bulaşırsa bebeğime yada bana . Bana bulaşsa eymene ne olacak ben onsuz yapamam oda bensiz duramaz ki beni alsalar o ne olacak babamı düşünü ailemi onlara da bulaşırsa ne olacak bide görüyorum hep poşetlere koyup atıyorlar daha çok morelim bozuluyor ya ölürsem bir sürü genç yaşta ölenlerde var allahım ya zaten eşimle sıkıntılıyız bu kaç gündür konuşmuyoruz bilmiyorum içimi dökmek istedim
Senayasya Eymenhatice benim eşimde çalışıyor aynı hisleri yaşıyorum sokağa çıkma yasağı gelse en azından 15 günlük keşke eşlerimizde çıkmak zorunda kalmasa
mikelenjelo35 Eymenhatice malesef hepimizde aynı kaygılar var.mesela haberlere bakıyorum belirtisi su diyorlar akşama kadar acaba bende varmı diye dusunuyorum.dun geceye kadar kulağım ağrıdı .sabah kalktım ne ağrı ne sancı.hic biri yok.col bunaliyorum.moralim bozuluyor.aklima getirmemeye çalışıyorum ama her yer korono haberi reklamı.
[silindi] Eymenhatice canım televizyonda netflix izle yada blutv vs .ama türkiye kanallarını haber kanallarını izleme .böyle kafayı yersin. Sen tedbirini al gerisi kader. Izleme canım film izle müzik dinle
Deletedmom336 Eymenhatice hepimizin morali bozuluyor ama olcakla ölcege care yok.hic biriniz olmadan da bu sureci atlatabilirsiniz ya da olup iyilesebilirsiniz olumlu taraflarindan bakin
Kaveda Eymenhatice izlemeyin bi süre haberleri kaygı herkeste var. Eşiniz işe gitmesede illa ki markete pazara gidecek. Çöp dökmeye ineceksiniz. Yanı demem o ki buluşacak olursa her türlü olur. Ayrica her bulasan ölecek diye birsey yok binlerce hastaliktan kurtulan var. Saglik çalisanlari ne yapsın. Rabbim esirgesin hepimizi abdest alin kuran okuyun namaz kilin dua edin bol bol.
Zeynept Durum aynı 4-5 te uyuyorum eşim çalışıyor,türkiyede yalnızız,bağışıklığım çok zayıf buna birde hafif öksürükte eklenince geçirdiğim korkunun tarifi yok
Zumraa12 Eymenhatice bu kadar kafaya takarsan pisikokojiden gidersin kız Bi kendine gel rabbim nasip etmişse o virüs her türlü bulaşacak sen tedbirini al bol bol duanı et gerisini düşünme evet çok kötü hepimiz çok korkuyoruz ama bu kadar uyumayacak kadar değil rabbim hepimizi korusun canım
Melooo Eymenhatice sanırım çalışan eşleri olanların hepsi aynı al benden de o kadar ciddi bunalıma girmek üzereyim 🤦♀️Bütün düşüncelerinin aynısını yaşıyorum ve artı kayınvalidemler eltimler hepimiz aynı binada içiçeyiz Allah’a emanet yaşıyoruz