Kızlar merhaba. 6 ay 25 günlüğüz bu aralar (son ⅘ gündür) gün içinde aldığımız emekle pozisyonundan olsa gerek oğlum uyurken yan ya da yüz üstü dönüveriyor. Şimdiye kadar hiç bu şekilde uyumadı hep sırtüstü uyuyan bir bebekti. Ama bu dönüşlerde özellikle geceleri ve yüz üstü dönmek isterken ağlıyor müdahale ettiğim zamanda sanki ciğeri sökülür derecesinde basıyor çığlığı. Bu gece bu hareketi iki kere tekrarladı saat şu an 4:30 bebek arabasında uyuttum başında bekliyorum. Tam da bu aylar uzun soluklu hatta gece beslenmesiz sağlıklı uykular olması gerekirken şu yaşadığım şey nedir? Benin durumumu yaşayan var mı.? Dönem mi huy mu ? Bir akıl verin bana şaştım kaldım