Merhabalar ikiz kız bebeklerim var ve henüz bugün iki aylık olacaklar. Virüs muhabbetinden ötürü kendim ölçüm yaptım kilolarını ama ideali ne bilemiyorum ilk defa çocuk sahibiyim. 2.350 ve 2.150 doğdular. Şu anda 3.800 ler. Kiloları boyları ne olmalı ? Tecrübeli anneler varsa yazabilir mi 🌿