4.cü ay asısından sonra kakada mukus görmeye başladım. İlk önce pek umursamadım ama hala geçmeyince süt ve ürünleri diyeti yapmaya başladım. Sorum şu sevgili anneler? 24 Nisanda 6.cı aylık aşısı var. Aşı yaptırmalı mıyım? Alerji ise bu mukuslu kaka aşı iyice bu alerjiyi arttırır mı? Çok tereddüt ediyorum