Bebek19 Biliyorum çok zor ama az sakin olun ne olur bebeğiniz var olmamışmbşr şey için perişan ermeyin kendinizi. Size de bulaşacak diye bir şey yok bulaşsa da ağır geçecek diye bir şey yok. Eşim arkadaşı pozitif evde, bu bahhsettiğim kişi bebeğiyle evde, doktor ark var evde. İyi düşünün test falan yaptıracak mısınız? Bakın bu günler geçecek güneşli çiçekli yaz günleri gelecek bebeğinizi alıp yürüyüşler yapacaksınız, buna inanın ki vücudunuz daha güçlü savaşsın, korkuya teslim olmaktansa duaya kendinizi bırakın bu mübarek gecede 🙏