Yigidom Gözümün kenarını tırnağımla yırttım ama böyle kan toplanmış gibi baya kötü görünüyo nasıl gider bu ya
Didemsm Teramısın Göz merhemı falan varmı evınızde ısınıze yarayabılır mıkrop kapmaması gerekır elınızı goturmeyın gozyasınız tedavı etsın
Yigidom MHMA inşallah geçer buz koydum ama oda bişey yapmaz ki hemen bir mucize beklyrm ama içte olan oldu
Zynpemrh Madecassol krem varsa yatmadan önce ince tabaka sür geçene kadar tekrarla aynısı banada oldu hiç leke kalmıyo 🤗
Zynpemrh 3 4 günde baya iyileşti 1 haftaya tam izi gitti 😊 baya çizikti benim dayımın küçük oğlu bayrak fırlattı borusuyla çizildi 5 cm falan