Havva2323 her emzirmede gaz olue canım emerken memeyü doğru tutmaz,doğru tutar arada nefes alırken hava yutar, sütün fışkırarak apzına dolar onu bi anda yıtar falan bunlar hep gaz sebebi. Her emmeden sonra tıp tıpla sırtını ama onu da doğru yağtığına emin ol bi şekilde çıkarır alttan ya da üstten. Az ya da çok. O an çıkarmıyorsa tıp tıp etkisiyle yatınca çıkarır kafasını yan yatırmaya gayret et. Emdiktem hemen sonra değil ama bi yarım saat bi sat sonra yüz üstü yatırabilirsin