Arkadaşlar 2018nisan ayında burun ameliyatı oldum, mevsim geçişlerinde falan açık havada hapşırmalarım falan çok oluyordu bi nevi alerjiktim, ameliyattan snra bi sıkıntım yoktu, hamile kaldım 2018 aralık ayında, daha sonra 2 3 aylıkken başladı burnum sürekli tıkanmaya çalışıyordum da zorlamaya başladım midemide bulandırıyordu çünkü, daha sonra istemeye istemeye hamileliğim boyunca iliadin sprey kullandım, kendimde hemşireyim neler denedim geçmedi gitti bebeğim 8 aylık hala burun etlerim şişiyor ve burnum tıkanıyor durup dururken oluyor ve spreyi hala kullanmak zorunda kalıyorum böyle bi durum yaşayan var mı, doktorum bu durum geliştiğinde gebelik allerjisi olduğunu ve doğumdan snra geçeçeğini söyledi ama hala geçmedi..