5 aylık bebeğim var emziriyorum adetlerim tam düzene binmedi şüphe ettim test aldım ve yarım saat belkide 1 saat sonra ikinci çizgiyi silik beyaz bi şekilde gördüm ama hemen çıkmadı sonuç ….sizce doğrumudur ??allahım isteyen tüm kullarına nasip et ikisine birden çok zorlanırım gurbetteyim 🙏🏻🙏🏻😔