AnnEmine1 ben gitmeden ebeyi aradım açıkçası gelmek istemiyordum diye ve mutlaka gel aşılar önemli dedi zaten evime 2 3 dk mesefedeydi sağlık ocağı kalabalık olmasın diye arayıp gittim ben kimse yoktu sende ara görüş ebe mutlaka yardımcı olur bide sırada kalça kontrolü var onu ne yapacağız hiç bilmiyorum 4 Mayıs a kadar yaptır gel izlem var dedi