Kendime çok problem ediyorum ne uykusu düzenli ne yemeği 10 aylık kızım ama doğru düzgün uyumuyor bi düzen oluşturmak istiyorum ama nasıl?
Yemek desen hiç birşey ağzına almıyor herşeyi püskürtüp bide ya bağırıyor ya ağlıyor günlük saat kaçta kahvaltı kaçta ara öğün kaçta yemek vermeliyim mesela ve her gün ne yapcam yapsam yemiyor yeterli vitamin alamıyor diye kaç günlerdir çok üzülüyorum