20 günlük olduk bugün ama anlaşamıyoruz çılgın kurabiyemle uyuyunca uyanmak bilmiyor uyanınca uyumak çok zorlanıyorum doktor normal diyor ama o kadar derin uyuorki bazen ne yaparsam tık yok bazende 4 5 saat uyanık kalıyor birde sürekli emmek tabi sarılık vardı biraz süt birikmesine fırsat vermiyoruz sizler nasıl atlattiniz