Arkadaşlar her sağlıkocagında aynı mı bılmıyorum ama çarşamba günleri verem aşısı gunumuz cok kalabalık oluyor kesınlıkle bebegı getırmeyın dediler bebeklerın asısını yapacağımız zaman genelde yetıskın hasta sokmamaya calısıyorlarmıs o yuzden ben yarın gıdıcem 1.ay asısına arabada ası olayı vardı bazı sehırlerde benım bulundugum sehırde yapmıyorlarmıs sağ salım gıder gelır bebıs virus enfeksıyon kapmadan donerız ınsallah🙏