Narin Kızlar 2. Ay aşısı bebeğimin kolunda hiç iz yapmadı yani hiç olamamış gibi.4 aylık olduk.Annem tutmadı sanırım diyor burada da öyle yorumlar okudum.Korktum😔Var mı bilgisi olan?Doktoruyla bu konuyu konuşan?
EfeD30 Narin biz bugun olduk aşımızı, 1 ay sonra kızarıklik iz olabilir dedi hemsire bizim ki gibi iz kalacak dedi ama kalmazsada biz onu tuttu sayiyoruz dedi. Yani illa iz kalacak değilmis sanirim dediğine göre
Narin gizemuakkaya Aşı olurken ben başında duramadım annem vardı açıkcası kolu kanadımı diyede sormak aklıma gelmedi hemen sorayım anneme.Önemli nedir peki kanamanın?
Medinetass Narin aile hekimi hemşireleri 3.ay da kontrole çağırıp bakıyorlar tutup tutmadığını ama bilgi verilmedi mi size